maandag 10 juli 2017

Moslimaatjes in't verzet

Hoe vaak heb ik wel niet gezegd, geschreven dat
religies verzonnen zijn door mannen om vrouwen in bedwang te kunnen houden?
Heul vaak! Veul te vaak? Yep: Veul te vaak.

Maar ik vond en vind dat religie vrouwen onderdrukt.
Islam, Christendom, Jodendom: géén vrouw te bekennen!
Ik snap "religieuze vrouwen" dan ook niet. Syndroom van Stockholm?

Maar langzaamaan emanciperen de vrouwen.
Eerst bij christenen. Heeft 2000 jaar geduurd

En nu héél, héél langzaam ook moslima's.

Er is hoop,
maar ik had dit niet echt voor ogen:

Deze moslim-mutsen
gaan zich emanciperen 
om met hun kut-marokkaantjes lekker gelijkwaardig mee te kunnen doen
in de criminaliteit, de overlast, het treiteren, uitlokken, "hangen weetje"
Sterker nog:

Ze hitsen de mocromennekes op, moedigen ze aan tot crimineel gedrag.

HO, Ho, ho!
Da's niet de bedoeling.

Als preventie heeft jongerenwerk verzonnen om hangplekken voor meiden te organiseren...

eh... "meiden?" 
Ja; meiden!
zodat de jongens geen last meer van hen hebben.

Wel godnondejuu,...lees ik dat nou wel goed? Jongens?
Zouden deze religies deze problemen al eeuwen geleden hebben ondervonden?
Zouden ze als preventie daarom vrouwen NIET mee laten doen met de mannen, om zo 
de mannen te beschermen...de mannen.

Heb ik er m'n hele leven gewoon naast gezeten:
vrouwen mogen niet mee doen met bidden
om mannen te beschermen...



Maar gelukkig,
zo kan het ook:

Stoer toch?

Sterke vrouwen toch?

Het zijn ook net mensen hè, die vrouwen.
Het zijn ook net vrouwen hè, die moslima's
Ik ben ook net een wijf hè

RFTS

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Leesvoer: 

(13-07-2017)

Syp Wynia maakt de balans op van zelf-islamisering deze maand in Elsevier.



(26-04-2017)
Zana Ramadani 
Over de macht van moslim-moeders en de 
tolerantie-waanzin van Duitsers





Geen opmerkingen:

Een reactie posten