zaterdag 25 november 2017

Arnon zegt: slechts 1474

"Slechts 1474 asielzoekers" 
stelt Arnon vast in zijn voetnoot.
En die kwamen niet eens uit Arabië, maar Oekraïne en Rusland.

Slechts...
één Hitlertje dat gefrustreerd terugkeerde van het front
en die kwam niet eens uit Duitsland

slechts
één bommetje op Nagasaki
en die kwam niet eens uit Amerika

slechts
4 lieverdjes in naam van de religie van de vrede maar wel met kalasjnikovs in de Bataclan
en die kwamen niet eens uit Kalifatrië
(Beste Arnon, ga jij het de nabestaande vertellen, dat ze zich niet aan moeten stellen?)

slechts
één busje

Slechts
één zwarte piet
en die komt niet eens uit Spanje
(Ja, dat gedoe is wél aanstellerij. Maar ik denk dat jij het niet eens bent met de anti-anti-pieten
of je gaat - "o zo gestudeerd" - het recht op demonstratie aankaarten
terwijl jij net als ik, oud genoeg bent om te weten dat al het goede dat wij in het westen hebben vooral is gekomen door...
burgerlijke ongehoorzaamheid.
Ik heb het nooit durven geloven, maar alle vooroordelen over linkse policor kliek wordt bevestigd.
GloeiendeNakendeNondejuu!!
En ik wordt ook als linksig bezien.

Wat zijn Pim Fortuyn en Theo van Gogh toch watjes hè Arnon;
kunnen niet eens tegen wat kogeltjes en een mesje?

Over watjes gesproken; joden kunnen niet eens tegen Zyklon-B

Man, man, man, wat die Arnon allemaal niet met taal kan.
Kon ik dat maar, 

dan lulde ik mezelf miljonair, geniaal, Arnon, playboy, en-wat-al-niet-meer.

Maar ik ben enkel

RFTS




Geen opmerkingen:

Een reactie posten