maandag 25 oktober 2021

Ik hou wel van een goed gesprek.

Heb al heel wat grabbelblogs geschreven over communiceren met moslims.
Maar ook met deugers en wokies is dat hetzelfde blijkbaar.
Deze is ook leuk.


Hiermee begon het:


Asos reageert:


Hans, een hele goeie vriend van mij reageert:

en er ontstaat een eh..."dialoog":


Dan stelt Asos een terechte vraag:



Hans heeft geduld, begrip, neemt de tijd en iedereen serieus, en...


Dat zag onze Asos(iale bloazer. Sorry flauwe grap.) niet aankomen.
Maar
geen paniek
je kunt altijd nog bagatelliseren, ontkennen en...de ander beschuldigen.

Zo gezegd, zo door Asos gedaan:


"Goed gevonden..."
Aso bedoelt dus, gofferdegoffer die achterlijke kafir heeft gelijk.
Binnen een paar minuten heeft die witte, ongelovige Hollander een hele rij met afgrijselijke, opruiende citaten uit de koran weten te plukken.
Wat nu?
Dit vereist taqiyya!




Ik zeg gewoon: jij kan niet lezen. Topargument. 

Ja, het staat er wel, maar dat telt niet want jij kan niet lezen

Oh ja
en Asos zorgt er ook voor dat Hans geen weerwoord meer kan geven.
Hoe? 
Zo:
En Blocken maar!!

Nou Hans, daar doe je dan je best voor.

Ik dacht eerste met een "ongelovige", een deuger te maken te hebben.
Wat bleek na wat verder lezen...

Wist ik niet. Ik vermoedde het wel natuurlijk. Maar je wilt niet te snel oordelen. gneh gneh gneh

Hoe bevestig je een vooroordeel?
Wat is een bevestigd vooroordeel?

Maar goed.
Moslims zullen zich steeds minder gaan uiten in het openbaar.
Die democratie ook met die vrijheid en mening en uiting. Da's allemaal maar niks.
 
Is wel jammer als ze steeds minder in't openbaar gaan zeggen. Hoewel. 
Als er een wolf in je buurt is, wil je maar wat graag weten waar hij is en wat hij van plan is.

Ach, we zullen wel weer zeggen "Aj, die zagen we niet aankomen."
Tja, vind je het gek met die grote oogklepkes op.

Dat vind ik wel het meest interessante aan deze twitterfittie.
Voor de rest is het zo voorspelbaar als eh...
ja, als een moslim inderdaad.😁


RFTS


PS.
Ondertussen ben ik me ook gaan mengen in het gesprek (Ja, stom. Weettik.) door de vraag
"vind je't terecht dat Samuel Paty is onthoofd omdat hij de profeet "beledigde"?"




Blijft spannend hè
Gaat hij mij ook blocken?
Gaat hij antwoord geven?
Gaat hij een ontwijkende antwoord geven?
Gaat hij zeggen dat ik niet kan lezen?

(Wordt een soort feuilleton dit. 
Asos weet nog niet dat ik deze blog al heb gepubliceerd.
Je kunt het op de voet volgen. 😂) 
Zal ik hem een twietje sturen?

RFTS

------------------------------------------en nu voor het echte werk------------------------


Tja, voor het echte werk moet je toch weer bij Arthur van Amerongen zijn.



Tja,
het leek in 1984 nog lang te duren, mocht het er ooit van komen,
maar Tuur laat al zien dat het in 2021 al de werkelijkheid is: NewSpeak! (NieuwSpraak)
Een nieuwe taal, zodat we geen verkeerde gedachtes meer kunnen krijgen, omdat er geen woorden voor bestaan...


Dat mag niet meer worden gebruikt in zowel de Eerste als de Tweede Kamer.


Dat hele NewWorld is eigenlijk ook een poging om de gedachtes van mensen te kunnen censureren, controleren.

Je mag van hen een idioot geen idioot meer noemen.

Als de werkelijkheid niet verandert zoals die wookies willen, 
veranderen we toch de taal waarmee deze werkelijkheid wordt beschreven.
Gepikt van George Orwell, maar wel geniaal.

In George Orwells roman zal de Nieuwe Taal in 2050 standaard en verplicht ingeburgerd zijn.

Halen we makkelijk. Nog 30 jaar. 




"Swipe up voor die Bitch Clap!"



Jullie twijfelen of ze van de Uni komen?
Nou eggwel. Dat hoor je toch.
De Uni is echt vernieuwd
door het
Dekolonialiseren ...of zoiets.
Maakt geen klote meer uit hoe je iets schrijft.
Als het maar niets meer met blanken te maken heeft
dan komen de kansen vanzelf...of zoiets.


De uitzonderingen maken de regels




Geen opmerkingen:

Een reactie posten