dinsdag 11 december 2012

Met de trein, dus

(Buitenhof, 09-12-12) Bert Meerstadt dus.
(baas NS)
is dus tevreden dat hij minder treinen laat rijden,
zodat er dus minder treinen uitvallen, dus....
zodat er dus
minder treinen rijden.
Deze "afgeschaalde dienstregeling" werkt dus uitstekend
om te vermijden dat er....
minder treinen rijden, door
minder treinen te laten rijden.
Logish. 

Ik ben dus geen manager, adviseur, analist,
heb dus zeker dat salaris niet, ben ook niet autistisch,
geen psychopaat, 
maar een simpele boerenlul dus,
maar dit klopt dus voor geen meter,
volgens mij.
Hij kan dus iets wat
dus krom is dus recht praten dus(?)
Geniaal
dus: die man is zijn dikke salaris wel waard hoor.
Liegen zonder een spier te vertrekken. (Psychopaat)
Hij weet waarschijnlijk niet eens, dat hij liegt en barst.

Wat verdient zo'n Bertje nou?
Valt wel mee, hoor: zo'n
482,000 per jaar dus.
Uiteraard was zijn eerste opmerking:

"Ik stel niet mijn eigen salaris vast, dat doet een commissie."
Hé, dat lijkt wel op: "daar ga ik niet over."
Hij heeft er vrede mee, dat zijn salaris niet is verhoogd.
Nou, zo'n man verklaar je toch heilig!
Zo moesten er dus meer zijn dus,
dan zou de wereld er een stuk beter uit zien.

Dus.

Misschien een leuke leus:
"Altijd te laat op de les,
als je reist met de eNeS"

Je mag hem gratis gebruiken.
RFTS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten