dinsdag 24 november 2015

'Tis ook nooit goed!

Ik dacht bij mijn vorige blog "Beste moslims"
"ik houd het vriendelijk. Zelfs luchtig."
Geen zuur gezeik. "Beste moslims" is alleen al best vriendelijk toch?
En ik wil ook niet mee gaan doen aan dat oeverloze "Jij-bakken", zoals in Arena
En wie weet zijn er ook moslims die denken:
"Zit wel wat in. Dacht ik eigenlijk zelf ook."
Samen mét moslims tegen die puberale moslim-terroristen. Niks geen "tweespalt", verdeeldheid. Ha! Gewoon waar het om gaat: die puberale teringlijers de kop indrukken.
Naïef? Nou:
een reactie was een tweet van "StopMoslimhaat". Die zal wel weten waar het om gaat.
Misschien heeft hij (of zij) kritiek, aanvullingen, zodat ik kan zien of ik het wel of niet mis heb....? Precies zoals ik vroeg in de blog, een beetje hulp.
Misschien zelfs een positieve instemming?
Dacht ik hè.



Huh? Eh...dus enkel een cynische, arrogante tweet vol minachting. 
Inhoud nul. Enkel vooringenomenheid. 
Wel een teleurstelling hoor. Maar vooral een bevestiging. Van wat ik nou juist niet bevestigd wilde zien. Toch tegen beter weten in? Naïef dus.
Zo denkt Stopmoslimhaat moslimhaat dus te stoppen.
Kweenie hoor, maar zo ga ik alsnog moslims haten.

Nee hoor...Ik ga niet alle moslims die proberen moslimhaat te stoppen over een kam scheren. Ik ben Stopmoslimhaat niet.
RFTS

Beste "StopMoslimHaat"
Als je dan toch wilt weten wat ik bedoel:
zo werkt het toch véél beter: 
https://www.facebook.com/video.php?v=418899391640491



Geen opmerkingen:

Een reactie posten