vrijdag 1 juni 2018

Wie de FOK is Big Brother?


Bijvoorbeeld,



Tja, ik heb nou eenmaal iets met onderwijs, 

vind de Groene vaak "gedegen"
dus ik dacht "interessant..." .....*klik*
Kijk gerust even naar bovenstaande tweet:
Wat valt je op?
Wat is er mis mee?

Wat kan er mis mee zijn?

Nou.....


Da's toch schrikken.

Terecht?
Nou, lees de rest van de tijdlijn maar
en ontdek dat er bij meerderen is geprobeerd hen het lezen te beletten.

Levensgevaarlijke informatie?....Moet wel.
De Groene Amsterdammer....Erger dan ISis, AlQuaida, Kim Jung Un, Volkert, bij elkaar. Toch?

Wil je weten wat de inhoud is?

(Overigens heb ik ontdekt dat via deze link de bovenstaande waarschuwing NIET wordt gegeven. 
Da's toch ook raar. 
Is Kim van Keken dan zo gevaarlijk? 
(Sorry Kim, ik ken je niet persoonlijk, maar gevaarlijk..jij?...Neuh, dat lijkt mij niet.)

M A A R r r
Wie bepaalt nou dat een link gevaarlijk is?
Wie bepaalt überhaupt WAT gevaarlijke informatie is?

Kortom: 
Wie de FOK is die Big Brother nou?


RFTS

----------------meer voorbeelden-----nog meer lees- en blikvoer-------------------------------



(04-06-2018)
Kan iemand mij vertellen hoe Big Brother DIT nou weer voor elkaar heeft gekregen?
(Is Big Brother "links"?)
M A A R mag niet meedoen met de coalitiebesprekingen.

De heer Rosenmöller (Ja, krullenbol Paul van Groen-Link) heeft het voor mekaar hoor.
Of is dat echt te veel eer voor hem? 
Is ook hij maar gewoon een "loopjongen" van de "grotere machten", de echte BovenBazen?
Jan Dijkgraaf weet er weer een leuke column over te schrijven, ...met z'n quinoaknagers
Vooral de zin "Denk je eens in. Liever NIDA en DENK dan Leefbaar…
Dan moet je toch wel aan een "complot, een sturing van BigBrother" gaan denken. Niet dan?
Lees voor de gein het boek van Michel Houellebecq -"Onderworpen"



(03-06-2018)

Tommy Robinson

heeft onder andere de Grooming Gangs bekend gemaakt. 
Met als resultaat, dat niet, NIET deze misdadigers worden vervolgd en berecht, nee
Tommy Robinson wordt achtervolgd, vervolgd, berecht en gevangen gezet.
Rara, hoe kan dat?



Naar aanleiding van de TPO-publicatie, komen er reacties op twitter.
Als snel lees ik dit:



Lees even de datum: 27 mei

het is nu 3 juni

Ik begrijp zijn tweet niet, dus:




Er blijken er nog meer te zijn, die opheldering vragen, bijvoorbeeld:


Na 3 reacties staat er plotseling:


Oei...zal ik?...a a n s t o o t g e v e n d  nog wel...
maar 
ik ben een moedig man
dus: *klik*
(De waarschuwing geldt dus voor de 2 laatste tweets)



Dan vraag ik me af
"wie heeft mij gewaarschuwd voor deze "aanstootgevende" inhoud?
En Waarom? Op basis van wat?"

Het gaat verder:
Ik heb mijn Dirck Dirksen even getweet met een link naar deze blog.
Daarna Daniël en Angel, met de vraag of zij weten dat hun tweets als "mogelijk aanstootgevend" worden brschouwd.
Ik was net met de tweet voor Angel bezig, toen er plotseling dit op mijn scherm verscheen:


Ze vragen om mijn telefoonnummer.
Ik heb dus geen mobiel......
Heb ze mijn vaste nummer gegeven, maar...dat heeft geen sms...
"Vrijheid van ZelfInvullenHoeJeJeLevenWiltLeven"

(wordt vervolgd)
(Nee niet ik, het verhaal!)

Heb via het mobiel van iemand anders toch maar Twitter weten te ontgrendelen:




Goed, 
heb je geen flikker te doen
lees dan gerust de "Twitter regels"
die totaal willekeurig worden toegepast onder het mom van "Vrijheid Van Onzin"
Tja, moet er ook zijn. Toch?

Ondertussen vroeg Daniël van Deyck zich af wat er allemaal gebeurt.
Terecht, want ik werd gelijk "aan de twitterpaal genageld"






Overigens zijn ondertussen de tweets die oorspronkelijk stonden onder "mogelijk aanstootgevend" verwijderd (??) en daar zijn nu anderen onder te lezen.
Deze: 





Nou Twitter, leg dit allemaal maar eens uit.
(Of was het gewoon Dirck Dirksen
die een berichtje naar twitter stuurde en er direckt gehoor aan gaf?) 

(04-06-2018)
Inderdaad Mirjam
dit mag wel

(17-04-2018)
Op facebook ben ik twee keer geschorst
Ja ja, stom
voor hetzelfde delict met je ezel daarHet ging om...hou je vast....deze poster uit...19éénenzéventig!!!



OEI EEN KOEI! JAKKIE! AJJ! SCHANDE! TIETÛÛHHH! EN...eh...huh? 
wasda zwarte driehoekie daar?  Is da haar? Nee sniewaar?
E C H T? WHAHAHAHaaa

Ohja, en tietûh! Of hakda al gezegd?

Gelukkig was een goeie vriend bereidt om er op facebook aandacht aan te besteden
Maar verder interesseerde het eigenlijk zo goed als niemand.
Typerend voor deze tijd? 
Ik denk het.


Oosmoederke zei altijd:
"Ge wor genaaid woar ge baj stoat!"






Geen opmerkingen:

Een reactie posten