Bang voor wie? Voor ons westerlingen?
Ik denk eerder dat moslims (ohja; niet alle moslims natuurlijk.) helemaal niet bang zijn voor de westerling. (ohja; niet alle westerlingen natuurlijk.)
Moslims (ohja; niet alle moslims natuurlijk.) zijn veel te superieur en arrogant opgevoed.
Net als vroeger christenen (ohja; niet alle christenen natuurlijk.) en Joden (ohja; niet alle joden natuurlijk.)
oftewel: alle (ja, ALLE) religieus opgevoede mensen.
Die kennen geen twijfel.
Wij - westerlingen - daarentegen zijn doodsbang voor de moslims.
Wij (ohja; niet alle wij's natuurlijk.) zijn namelijk opgevoed met zelfreflectie, zelfkritiek, empathie, gelijkheid, vrijheid en Yolobot. (Jawel; voor IEDEREEN natuurlijk.)
Allemaal de schuld van de christenleer en vooral de Verlichting.
Sterker nog, ik betrap veel westerlingen er zelfs op dat ze denken, zelfs hardop zeggen:
"misschien hebben al die zielige moslims, die eeuwenlang alleen maar onderdrukking en armoede hebben meegemaakt in die grote hete zandbak, wel gelijk als zij vinden dat wij decadente, verwende kafirs moeten plaatsmaken voor hen en moeten oprotten uit het rijke, decadente, democratische westen?
Moslims hebben ook recht op welvaart, vrijheid en democratie. Nee, daar hoeven ze niks voor te doen. Ze hebben al genoeg ellende gehad.
Zij hebben net zoveel recht als wij om dit stuk van de wereld net zo te verpesten als zij doen en deden in het Midden Oosten."
De westerse angsthaas maakt het de kwaadwillende moslim op deze manier wel erg makkelijk. En dat weten de moslims (ohja; niet alle moslims natuurlijk.) dat. Ze maken er driftig gebruik van.
Wie moet er nou bang zijn?
Wie geeft de weerman de schuld van het slechte weer?
(In geval van brand; dood de brandweerman.)
Zo ook vind ik het niet fair om alleen de boodschapper te beschuldigen.
Zelfs de schuld, veroorzaker van alle ellende te geven.
Wie was er eerst? (Dit is geen kip-ei probleem.)
Wat moet je bestrijden?
Het kwaad of de boodschapper?
Als er geen gevaar is, hoef je niet te waarschuwen.
Blijkbaar ziet men gevaar.
Is dat onterecht, richt dáár dan je raps op.
Ja, daar is zelfreflectie voor nodig.
Natuurlijk kunnen moslims en westerlingen samen leven.
Op twee manieren:
moslims treden de 21-ste eeuw binnen
of de westerlingen gaan weer gezellig terug naar de middeleeuwen.
RFTS
PS
Wie geeft de weerman de schuld van het slechte weer?
(In geval van brand; dood de brandweerman.)
Zo ook vind ik het niet fair om alleen de boodschapper te beschuldigen.
Zelfs de schuld, veroorzaker van alle ellende te geven.
Wie was er eerst? (Dit is geen kip-ei probleem.)
Wat moet je bestrijden?
Het kwaad of de boodschapper?
Als er geen gevaar is, hoef je niet te waarschuwen.
Blijkbaar ziet men gevaar.
Is dat onterecht, richt dáár dan je raps op.
Ja, daar is zelfreflectie voor nodig.
Natuurlijk kunnen moslims en westerlingen samen leven.
Op twee manieren:
moslims treden de 21-ste eeuw binnen
of de westerlingen gaan weer gezellig terug naar de middeleeuwen.
RFTS
PS
Leuke geschiedenisles van Stefan Molyneux. En interessant advies op 29:30.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten