dinsdag 5 juli 2016

De Efteling

Ik ben het spuugzat
altijd bij een minderheid te horen, een minderheid die ook nog gediscrimineerd wordt,
ongeloofwaardig wordt gevonden,
beschuldigd van liegen. (Iedere witte man discrimineerd!)
Ik zal toch niet de enige op deze wereld zijn? Moet wel, want
zelfs de Efteling blijkt racistisch.

"Huh? De Efteling? Met zijn sprookjes?"
Ja die, met sprookjes. Goh, ik heb er nooit zo bij stilgestaan: 
 lees maar. 
Toch goed dat er nog iemand oplet.

Die Efteling zo beweren ze, is dus echt wel een racistisch, fascistisch bolwerk.
Maar nou je het zegt zeg; die kabouters, da's pure discriminatie. Denk ik. Moet wel

Zelfs Hollanders worden gediscrimineerd; wie draagt er nog klompen?
Sneeuwwitje! WITJE! Ja, dan vraag je d'r om. En dan ook nog met 7 dwergen.
Over dat volk van Laaf kunnen we kort zijn: allemaal racisten. Stuk voor stuk.

Ik zat dit alles op "m'n gemak" te lezen.
Toen ik klaar was - ja ook met lezen - keek ik eens goed...
en zag die grote BRUINE joekel liggen. Toen zag ik het!
Ik ben ook een racist! Elke dag zelfs.
Ik ben weer normaal.

Hoe doen negers dat:
een witte drol draaien?

RFTS

(05-07-2016)
gelukkig barst het los op facebook en twitter

Maar ook de Telegraaf en nog een keer De Telegraaf.

Maar als Bert Brussen zich ermee gaat bemoeien
gaat dit nog voor veel #ophef zorgen.
Dat kan niet de bedoeling zijn.
Toch?


(05-07-2016)
De echte "Monsieur Cannibale"?



(06-07-2016)
nog maar eentje:

(07-07-2016)
Ene Corine schrijft dit.
En heb je echt te veel tijd, lees dan ook de commentaren, reacties eronder.

(07-07-2016)
Nee, echt? Dit kan toch niet? Toch? Tsal tonnie waarzijn?
Op Facebook veel reacties.

(08-07-2016)
Oei! Natuurlijk: zwarte zaterdag 
Was ik even vergeten. Gelukkig is er "Frère Noir"



Geen opmerkingen:

Een reactie posten