maandag 25 november 2013

stoer

"Ik neuk jullie allemaal de moeder!"
roept een KutMarokkaantje via mijn tv de kamer in.
Wow! Schrik me de pleuris! Zit te trillen op de bank. Ik wil roepen: "vrouwen en kinderen eerst!" Gelukkig bedenk ik me nog net op tijd.
"joh" roep ik, "Rottop! Dat gaat je niet lukken, lummel."
Met zo'n zinsbouw. Kleuter. Hooguit. Ik heb een peuter van 2 beter horen formuleren. En dan de trots waarmee hij wegloopt van de camera en zijn vriendjes triomfantelijk aankijkt.
"Ja hoor knul, je kunt klaarkomen."
Premature ejaculatie heet dat. Vroegtijdige zaadlozing. Natte droom. Is je fontanelleke al dicht? Kijk vanavond eens goed naar dat pikkie van je. Ja, dat sliertje waar je mijn moeder mee denkt te neuken. Hoe had je je dat voorgesteld?
Mijn moeder ziet je aankomen. Ze piest in der broek van't lachen. Die heeft echt wel beter gehad, hoor. Kan jij niet aan tippen, broeike. Wat denk je zelf?

Ja, dat ze nog steeds een mooie vrouw is, heb je goed gezien. Maar 85! Kan je d'r geen van je eigen leeftijd krijgen? Ja, dat getuigt dan wel weer van zelfkennis.
Verandert ie al? Je pikkie bedoel ik? Zijn de ballekes al ingedaald? Met zo weinig actieve hersencellen krijg je hooguit wat vlekken in je broek.
Jong, ga weer rustig spelen in de zandbak, dan hebben we het er niet meer over. Kom later nog maar eens terug. Als jij en je pikkie groot zijn.
Ken je die van die stoere muis? Hij loopt samen met een olifant over een houten brug. zegt de muis: "Wat stampen we lekker, hè?"

RFTS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten