vrijdag 23 januari 2015

Dialoog met moslims #10

Je moet helemaal niks!
Dat allereerst. Dus
ben je moslim en gaan ze tegen je aan staan zeiken dat het toch wel tijd wordt om eens een standpunt tegen die jihaatjes-kalifaatjes in te nemen en ook uit te spreken, dan kan je direct zeggen dat we allemaal gebruik mogen maken van de vrijheid van meningsuiting. Jij dus ook als moslim. Ook al heb je geen mening of wil je juist die vrijheid gebruiken om je mening NIET uit te spreken, ik zou zeggen; maak er gebruik van! (Nu het nog kan, want in een kalifaat gaat dat je de kop kosten...letterlijk ;-)

Aboutaleb zei in de talkshow Jinek (19-01-2015)
"Moslims kunnen de terechte angst wegnemen van de westerlingen...." Vast wel.
Maar misschien is het omgekeerde ook eens het overwegen waard:
de moslims kunnen zich een hoop ellende gaan besparen, door zich SAMEN met de westerlingen af te keren van het terrorisme. Doen ze dat niet, dan zal de polarisatie, de tegenstelling, de verdeeldheid, het conflict steeds groter worden. Nu ligt het westen nog in een "luxe-coma". Dan heb je nog teveel te verliezen. Maar...

Het is een grote misvatting dat moslims zich voor ons westerlingen tegen de jihadterroristen moeten keren. Nee joh; voor zichzelf! Als ik moslim was, zou IK bang worden, zou IK me tegen deze misdaden keren en zou IK dat heel duidelijk maken. Wat? IK zou het uitschreeuwen!
Maar nee hoor...."we", de instanties krijgen zelfs weer de schuld als een 17 jarige naar Syrië gaat en daar wordt doodgeschoten. Kan. Mag. Maar...

Natuurlijk worden er opinieonderzoeken gedaan naar islamisering, terrorisme, kalifaat, jihad, alles dus. Maar wat blijkt: er kunnen geen moslims gevonden worden die mee willen werken. Ik hoorde iemand reageren: (Iemand, hè! Ik niet, hè!)
"Ha! Vind je dat gek? Die moslims zijn ook niet gek hoor. Die eten van twee walletjes: nu hebben ze niks te vrezen van die slappe suffe hollanders. Straks als er mogelijk een kalifaat komt, zitten ze altijd goed. Win-win. Ondertussen fokken zij wel als de konijnen. Geen Imam die daar iets over zegt...whaha, altijd lachen met die pauzen, toch?"
Nogmaals: dit zei iemand, hè,
niet
RFTS


deze cartoon is ook niet van mij, hè.....


(vintum wel geinig. sssst)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten