vrijdag 16 januari 2015

Vrijheid van meningsuiting

moet toch eventueel kunnen toch?

Ik ben echt helemaal totaal voor de vrije meningsuiting. Iedereen moet mogen en kunnen zeggen wat ik wil. Zelfs als je geen mening hebt, heb je het recht deze te uiten. Zelfs in het uiterste geval, dus als ik geen mening heb, mag iedereen die uiten.
Nog zoiets:
Ik heet Roeftan, geen Charlie.
Iederen heet tegenwoordig Charlie. Lekker handig. Je zal iemand nodig hebben en roepen: "Charlieee!" 

Het is toch van de zotte dat ik mijn eigen naam niet eens meer mag gebruiken.
Ik kan tegenwoordig ook nooit eens ongestoord mijn mening geven. Elke keer komt er wel weer een betweter die mijn mening torpedeert, weerlegt, onderuit haalt, "te-niet-doet" 
Als jij mijn mening uit, dan hoor je mij toch ook niet. 
Nou dan. Waarom mag ik niet zeggen wat ik wil? Jij mag toch ook zeggen wat ik wil. 
Nou dan?! Hou anders je kop
Anders doe ik het.
RFTS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten