zaterdag 15 maart 2014

GottegotteGOTTEgod.

Ik dacht er wel klaar mee te (kunnen) zijn.
Vorige week eens effûh lekkûh tekeer geblogd tegen Noslims en GRristenen,
heeft die Louis Theroux vanavond weer een documentaire waardoor ik nóg een hele bevolkingsgroep op een hoop kon gooien: de orthodoxe Joden.
Ik moet mijn eerdere analyse aanvullen:
Joden zijn net als Christenen ook net Moslims.
Komt het spreekwoord “over een kam scheren” daar vandaan?
Wat een baardgroei.
Ik eindigde mijn vorige blog met “verwarrend”.
Nou dat is het op deze manier echt niet meer.
Blijven er niet veel meer over.
Geeft wel zo veel rust en zekerheid. Mij althans.
En die Jood, jong ventje nog trouwens, vond atheïsten maar erg dom.
Mij ook dus.
Hij begreep niet dat je niet kon geloven in een hogere macht.
Da's toch zonde.
RFTS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten