vrijdag 4 april 2014

Wat moet ik nu?


Ja, Hoho!! Dát was niet de bedoeling!

Ik maakte (lees mijn blogs maar) 
en maak me (nu dus weer) 
nog steeds boos op het voor mij al lang duidelijke feit, dat

Net als in de zorg mensen in het onderwijs ontslagen worden en dan weer als zzp'er worden aangenomen. Dat scheelt veel belasting en premies. De hogescholen ontkennen dat ze dat doen
Tuurlijk ontkennen ze dat. Ze zijn niet gek.

Een goeie vriend van mij kreeg een mailtje van zijn stagestudent met deze link:


met de korte vraag van de student: “Wat moet ik nu?”......
Een meer dan terechte vraag....
Mijn vriend liet het mij lezen en vroeg nu aan mij: 
“Wat moet ik nu? Ik ben tenslotte zijn stagebegeleider”

Ik voelde me verplicht om een antwoord (klaar) te hebben.
Eigenlijk vond hij ook dat ik een antwoord moest (kunnen) geven.
Ik heb er genoeg over geblogd en in mijn omgeving behoorlijk over gezeurd.
Toegegeven: hij heeft een punt,
maar 
“….......
Eh.....
Tja......
Sorry, Ik weet het echt niet!”

Iemand?

RFTS

1 opmerking:

  1. Lijkt (verdomme) de banken wel: Zij de winsten en gaat het fout: "Too Big To Fail!". De gedwongen zzp-ers in onderwijs en zorg moeten dit ook nog/weer op gaan lossen. Dat heet "dubbel genaaid waar je bij staat."

    BeantwoordenVerwijderen