zondag 4 november 2012

Heeft uitleg zin?

Sinds kort word ik nogal eens benaderd over mijn blog,
met vragen zoals:.

Waarom schrijf ik deze blog?
Wat is je doel? Je passie?
Voor wie schrijf je?
Lastig.
Een poging:

"Wat is de zin van de onzin en
wat is het onzinnige van de zin"
"Zinnige onzin en onzinnige zin!"
Oftewel;

"heel de mens en al zijn verschijningsvormen"
Soms geniaal, soms belachelijk dom en stom,
soms lief, medelevend, invoelend maar soms
een....enorme egoïstische klootzak.
Alle uitersten komen voor.
(Niets menselijk lijkt vreemd, maar vreemd lijkt de mens wel!)
Hoe kan dat?
Hoe komt dat?

Waarom?
Waarom doet iemand wat hij doet?
Hoe komt het dat hij denkt, wat hij denkt?
Asterix en/of Obelix zouden zeggen:
"Rare mensen, die mensen". 
Of....zit daar het probleem?

Of....heb ik alleen dat probleem?
Lijkt er wel op;
Ik hoor anderen er zelden over.
Of heb ik iets gemist?
Zie ik iets niet?
Lees ik iets verkeerd?
(wat natuurlijk niet verwonderlijk is voor een dyslecticus.)

Reageer!
Help mij!

Maak mij blij.......
RFTS


Geen opmerkingen:

Een reactie posten