zondag 28 september 2014

Dialoog met moslims #7

Zeven alweer?
Ga je lekker?
Nee dus.
Ben het zelf ook spuugzat,
maar het moet maar.
(Voor mij is “wir haben es nicht gewusst” geen optie
en veel antwoorden van moslims komen niet.)

Al dat gezever over moslims die vinden dat ze er helemaal niets mee te maken hebben.
Ik versta toch duidelijk bij
elk hoofd dat ze afsnijden, raketje dat ze afschieten, scheet die ze laten
“inshala allah akbar” en niet: “Mssnalluh NrSnackhbaHr”

Weet iemand wat dhar al harb” betekent?
Wist ik ook niet.
Maar via twitter kreeg ik het uitgelegd.
Nou ja, hij gebruikte het telkens als een soort dreiging.
(Jaja, ik hoor sinds kort ook bij de bedreigde menssoort.
De sukkel weet niet eens dat ik helemaal niemand ben.)
Maar ik wist dus niet waar hij het over had. "Dhar al harb"

Ik ben het zelf maar op gaan zoeken.
ALLE gebieden die niet onder het kalifaat vallen.
Dus...dat zijn de gebieden die door de moslims nog veroverd MOETEN worden.
Dus....

Mijn eerste reactie:
Ik weiger te gehoorzamen, me te laten dwingen door een stelletje hersenloze gelovigen, die vinden dat ze wel iets moeten volgen, omdat ze zelf hun hersencellen niet willen of kunnen gebruiken, maar wel vinden dat ik ook zo moet doen, ze moet volgen, ook moet stoppen met denken. YOLOBOT, man! Rottoggop!

Datdhar al harb” lijkt wel op “mein Kampff” van Adolf H.
Als we zo gaan beginnen zeg ik: ALLE MOSLIMS DEAUTHD!

("Deauthd?"
Ja, da's nieuw, deze spelling. Ik vind het een uitkomst.
Is natuurlijk dat als ik ooit beschuldigd zou worden van iets wat ik gezegd heb,
ik dat juridisch niet heb gezegd....zeg maar een “Spongetje”:
Ik heb echt niet gezegd wat ik gezegd heb.... Of zoiets.)

Zijn alle moslims echt zo laf, dat ze alles door Amerika willen laten oplossen?
Waar zijn de zeer rijke en vlakbij liggende landen?
Je hoort ze niet. Saoedi-Arabië, Koewiet, Dubai, Qatar (Oh nee, die is druk met voetbal)

En als ik iets twitter, ben ik een angsthaas.
Wat is dat nu weer: iedereen beschuldigd elkaar van angst.
Maar angst is een natuurlijk afweermechanisme. Dat heeft ons geholpen om te overleven. Al zo'n 400.000 jaar.
Dus lig niet te zeiken over angsthaas. Overlevingsdrift heet dat.

Noem het ook geen paniek. Paniek komt door het onverwachte. Paniek komt na de schrik.
Dit moslimgevaar is voorspelbaar. Je ziet het gevaar al van mijlenver aankomen. En “wir haben es nicht gewusst” kan ook niet na Pim Fortuin, Theo van Gogh en Wilders.
OK, ik ben uitgeraasd.....
Ja, pissig ben ik wel.

AH! 23 september:
de VS gaat samen met Saoedi-Arabië, Jordanië, Bahrein, Irak en nog een paar Arabische landen de strijd aan tegen Isis en Korahsan. Vooral om duidelijk te maken, zegt Obama, dat niet alleen het westen tegen de Isis is, maar ook heel veel Arabieren, dus moslims.
Ik was zowaar positief gestemd.....

KUT! 24 september:
Nederland gaat meedoen. Zelfs ongevraagd. Stelletje machtsgeile pikkies.
En met succes: al op de eerste dag mocht Mark Rutte in de Veiligheidsraad spreken. WHAHA...niemand hoorde wat hij zei, alleen HOE. Wat een talenpuist heeft die Rutte zeg. Koekje van eigen politieke deeg: niet WAT je zegt, maar HOE je het zegt is belangrijk. 
Maar al neuzelend zag je zijn tafel stijgen.

Mark: NIET MEE GAAN VECHTEN!
Masturberen mag, maar niet ten koste van anderen!
Heeft natuurlijk geen zin dit te roepen, want de enige die dit in de kamer ook zegt is de SP. Die worden uitgelachen en voor lafaards uitgemaakt. En dan gaat Emile stotteren. (dat is dus weer een “hoe-tje”) Dan heb je het bij voorbaat al verloren. Al kraam je de grootste onzin uit, als je maar niet twijfelt of stottert. Lijkt te veel op (na)denken. 
En dan vraagt een journalist van het Nos-journaal aan een SP-er:
Hoe zit het dan met de solidariteit met de wereld van de SP?”
Schandalig! Insinuerend! 
Alsof je niet solidair bent als je een derde wereldoorlog wilt voorkomen....
Dat is onze objectieve nieuwsdienst. 

Maar,
het is een regionaal conflict tussen soenieten en sjiieten en nog wat splinters.
(Net zoals vroeger de vele soorten protestanten bij de christenen.)
Natuurlijk heeft het westen veel gedaan om de partijen telkens tegen elkaar op te zetten. Dan weer door de ene, dan weer door de andere partij te helpen.
Maar uiteindelijk zullen ALLE moslims zich tegen het westen gaan keren, omdat we gezien worden als bezetters, de duivels, het dhar al harb”.

Mohamed Rabbea maakt een goeie analyse.



Tijdens het lezen mompel ik instemmend, zo van:
ja, inderdaad, ok, ja, die Bush, vergeet de strijd van de Russen in Tsjetsjenië niet, VS zijn op onterechte gronden Irak binnen gevallen maar OK, ….“
en dan lees ik zijn laatste zin.....

HUH???“

Kan iemand mij dat uitleggen?
Rabbea zelf misschien?
Voor mij klinkt dit als 1+1=3......
of weet Rabbea als moslim meer van dhar al harb”?
Hoopt hij als moslim dat ze zo “hun vrede” kunnen realiseren, met hun “harb”?
(Lees Pomonieuws nog maar eens als je niet weet wat “Harb” is.)

Moslims,
klopt dat "Dhar al harb"-verhaal?
Geloven alle moslims dat uiteindelijk de hele wereld een Kalifaat moet worden?
Dus onder de sharia-wetgeving?
Het geen geweld is, als het "in dienst van  Allah" wordt gepleegd?
Oftewel: moeten alle ongelovigen deauthd?

RFTS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten