donderdag 22 november 2012

briefje aan Youp

OK, Youp!!

"Denken mensen nou echt dat ik vóór prostaatkanker ben,
als ik mijn snor niet laat staan?"

Waarom doen mensen,
meest mannen in dit geval,
dat toch?
Hun snor laten staan, bijvoorbeeld?
Of een week in een glazen huis mp-3tjes aanklikken?
Goud geld verdienen aan een loterij voor een goed doel?

Dan ben je toch alleen maar bezig met jezelf "te promoten"?
"Ik zit wel snor." AAAGGGHHHH!!!
Snor-kul!

(Leuk, hé, dat filmpje van RADI-AID Africa for Norway)

Ik moet toegeven Youp, dat ik je columns geniaal vind.
(Sorry, waar slaat die opmerking "ik moet toegeven" eigenlijk op?
Oppassen; voor ik het weet, doe je het zelf!)

En dan die meneer de K.
Is dat echt waar?
Het kinderkankerfonds tillen!
(Ik geloof je op je blauwe bretels, maar
waarom heb ik daar niets van gehoord?
Er bestaat een lijst met de salarissen van de managers van
charitatieve instellingen.
Man: zouden die hun snor niet móéten laten staan?
Nee, die drukken natuurlijk hun .....AAAAAGGGGHHH!!!

zo, weer even genoeg gezeken.
(eh....gedruppeld.)
Bedankt Youp!
RFTS


Geen opmerkingen:

Een reactie posten