zondag 20 januari 2013

Iets voor DWDD en P&W?

Ik twijfel nog steeds of dit wel echt is gebeurd:

Belgische 67 jarige mevrouw gaat naar Brussel om vriendin op te halen. Stukkie van een uurtje. Met de gps is het "appeltje-eitje". Maar ze komt 1450 kilometer verder in Zagreb uit: "Ik was gewoon verstrooid, dus bleef ik maar gas geven" Twee keer tanken en een tukkie langs de weg. Ik zag allerlei verkeersborden passeren. Eerst in het Frans, daarna in het Duits. Köln, Aachen, Frankfurt. Maar ik stelde me er geen vragen bij. Ik bleef maar gewoon gas geven. Ik was in gedachten verzonken...."

Ik ben dan erg benieuwd naar:
Waar zou ze onderweg allemaal aan gedacht hebben?
Als ze onderweg staat te tanken, heeft ze het dan nóg niet door?
Kookt ze wel eens? Welk werk doet ze? Heeft zij kinderen? Weet ze dat? Een man?
En ze moest nog terug ook. Hoe heeft ze dat gedaan? Ook qua gedachten?
Maar, zoals ik al schreef: is dit geen "broodje aap?"
Zo niet: dan zou ik haar dolgraag willen zien, spreken.
RFTS

1 opmerking: