woensdag 9 januari 2013

weer nix nieuws

Help! Ik heb een writers-block. Het begin heb ik al: q iq q q ........ maar dan?

Tweet van Jochem@sensiblePeanut:
"Meer gezag, meer onderdrukking" Een echt "twitterkrentje".

RTL-nieuws (04-01-13) India is het gevaarlijkste land van de wereld voor vrouwen.

Er heerst ook een scheiding tussen hindoes en moslims. Over gemengde huwelijken, zei de burgemeester van een dorp:
"We dwingen hen nergens toe, we hersenspoelen ze. Liefde maakt blind. Zo voorkom je problemen. want die komen ervan."
Ook in Duitsland is het doorgedrongen:
Ze hebben plannen om mensen die afvallen geld te geven.
Mooi, daar pis ik ook weer naast; ik weeg 63 kilo en ben 185. Zo op het eerste gezicht broodmager dus.

Jurgen Rayman denkt dat vreemdgaan besmettelijk is.

Ik hoop echt dat God bestaat. Ik heb nog heel wat vragen.

Marianne Zwagerman: "Hufters zijn de nieuwe Helden."
GDVR, pis ik er weer naast.
Maar volgens haar zijn bloggers de nieuwe "radio-piraten".

Youp wil jeuken, tegen Tijs van den Brink. Maar
Wie wil er krabben? Tijs niet, zo te zien.
Ook hij had nog wat vragen aan God.
Moeten we toch eens langsgaan, Youp. Gezellig!

Theo Maassen moet zijn grappen komen uitleggen bij P&W.
Je kunt tegenwoordig nergens meer van op aan.
Als we de cabaretiers niet meer kunnen geloven. Wie dan wel?

Ja, problemen die je niet moet bagatelliseren. Nog een voorbeeld:

Beste redactie,

onlangs heb ik een broodtrommel bij de HEMA gekocht, zo'n rechthoekige met een elastiek eromheen die je groter kan maken door de deksel er gedraaid op te zetten. Tot mijn verbazing zitten er gaatjes aan de onderkant: op twee plekken kleine gaatjes in de vorm van een vierkant. Toen ik op de basisschool - járen geleden - een broodtrommel had, zaten hier geen gaatjes in. Op mijn werk is inmiddels een flinke discussie los gebarsten: waarom zitten er gaatjes in de broodtrommel? Een antwoord die meerdere keren wordt geroepen hier is dat de trommel dan ook geschikt is om er een hamster in te vervoeren, maar dit lijkt mij niet het juiste antwoord. Blijft het brood verser als er luchtgaatjes in de trommel zitten? Kleine onhandigheid is verder dat er broodkruimels doorheen vallen.

Ik hoop dat jullie een antwoord kunnen vinden op mijn vraag, zodat mijn collega's geen hamsters gaan vervoeren in broodtrommels.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Ik wil echt wel weten wat hun antwoord is.

Pauw&Witteman (08-01-13)
in de zapservice vertelt een man bij "CNN's Piers Morgan Tonight" waarom hij vindt dat de wapenwet niet versoepeld mag worden: pak ons de wapens niet af, zoals....kijk zelf maar (na 01:08)
http://pauwenwitteman.vara.nl/Fragment-detail.1548.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=28606&tx_ttnews%5BbackPid%5D=116&cHash=6895a0cae334ac9587136914e5894b73
Nou, hij levert het bewijs voor het tegendeel: als hij een wapen in zijn handen had, dan waren er gegarandeerd dooien gevallen.

RFTS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten