zondag 23 december 2012

Service NS

Ik wil mijn reisoverzicht van de ov-chipkaart inzien, maar dat blijkt niet mogelijk.
Na een nieuw account aangevraagd te hebben, via mail, gaat er weer iets mis. Via de post (?!!) krijg ik een brief met mijn nieuwe gegevens om een nieuw account aan te vragen. In de mail staat, dat de aanvraag na drie dagen komt te vervallen...(hoe snel is de post tegenwoordig?)
Uiteindelijk lijkt alles goed te komen en volg ik alle stappen om mijn nieuwe account te activeren.
MAAR: Mijn account blijkt al geactiveerd. Ja, dat wist ik, maar dat ben ik dus weer opnieuw aan het aanvragen.....
Uiteindelijk ga ik naar de klantenservice van de NS.
Dan krijg je de volgende dialoog:
(sorry voor mijn taalgebruik. Maar ik ben het goed zat!

En dit is de letterlijke weergave: nix verzonnen of weggelaten.)

EVA zegt: (de NS)

Ik begrijp dat u contact op wilt nemen met de klantenservice.
Ik kan u ook proberen te helpen. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
EVA zegt:
Hieronder kunt u uw vraag formuleren.
U zegt: (Ik)
ik probeer mijn reisoverzicht te openen. Blijkt er weer iets niet te kloppen. Nieuwe account aangevraagd: na 3 dagen verloopt dat. maar ik moest wel op de post wachten voor een brief. KORTOM: IK KAN WEER NIKS ZIEN!!!! Kan dat nou godverdomme niet wat simpe (meer letters mag ik niet invoeren...)

EVA zegt:
Dat begreep ik niet. Ik zou graag nog een keer van u willen horen waarmee ik u van dienst kan zijn.
U zegt:
EVA, wat ben je toch een domme trut!!!!
EVA zegt:
Dat begreep ik niet. Wilt u me nog een keer vertellen wat u bedoelt?
U zegt:
ja, doei, stkker maar in!!!!!
EVA zegt:
Hmm, ik heb u niet helemaal begrepen. Wat bedoelt u?
U zegt:
je bent een computer, trut, natuurlijk kan jij een mens niet begrijpen.
EVA zegt:
Ik ben de virtuele medewerker van NS. Ik kan u helpen met allerlei vragen over NS. Zullen we dan maar verder gaan? Wat bedoelt u?
U zegt:
ik kan mijn reisoverzicht niet inzien
EVA zegt:
Dat begreep ik even niet. Mag ik nog een keer vragen waar het over gaat?
U zegt:
PRECIES HIER GAAT HET OVER!!! Alles is onbereikbaar
EVA zegt:
Dat begreep ik niet helemaal. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
U zegt:
ja
EVA zegt:
Prima. De klantenservice is op dit moment gesloten. U kunt via mij een e-mailbericht achterlaten voor NS Klantenservice. Wilt u dat?
U zegt:
ja
EVA zegt:
Kunt u dan eerst in twee à drie woorden het onderwerp van uw vraag omschrijven?
U zegt:
geen toegang reisoverzicht
EVA zegt:
Prima, dat staat genoteerd. Ik zal u eerst om enkele persoonsgegevens vragen. Vervolgens kunt u uw vraag of opmerking formuleren. Wat zijn uw voorletters en achternaam?
U zegt:
Ja, laat maar!!!!!! Stik er maar in. Stelletje boeven!!!!!
EVA zegt:
Is het meneer of mevrouw In. Stelletje Boeven!!!!!?

Hoezo "KAFKA"?
Precies: "NS"!

RFTS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten