donderdag 7 februari 2013

KIK!

Net van de pot gerukt. Krap droog achter de oren. Testikeltjes sluipen af en toe nog omhoog. Ze hoeven maar een KIK! te geven en ze krijgen wat ze willen. Twee kikken en...nou ja, ze kregen er twee. Eindelijk de studie afgerond. Iets met, duhuh, economie en/of management. Bijvakken bierkunde, neucologie en communimumni...., eh slapouwehoeren voor veul geld. En dan, hup de grote wereld in...

Oh shit, DÁT ging mijn vader dus elke ochtend om zes uur doen. Nu begrijp ik waarom het zo druk was als ik donderdagnacht na zessen de soos uit rolde. En dan kwammie pas om zes uur 's avonds thuis. Hoe noemde ze dat ook alweer? Werrukkuh! Godnondejuh, maar dáár heb ik geen zin in. Eggnie. En dan vijf dagen in de week. Blijven er maar, eh blijven er maar ....twéé over. Mijn moeder ging ook vaak 's morgens vroeg weg. Zou zij hetzelfde zijn gaan doen? En dat 45 jaar lang. Ho, ho, dat ga ik eggnie trekkûh! Kik!, kik!...eh, hallo! Pa?, Ma? KIK!! KIK!!

Waar zijn die kut ouders nou als je ze nodig hebt? Die ouwe fossielen zijn verdomme gestopt met werken. Krap 45 jaar gewerkt. Zo oud ben ik nog niet eens. Kom op, zeg. En die ouwe vrek heeft bakken geld. Zeggen dat het voor mijn studie was. Kutsmoes. Huis afgelost. Mooi, verkopen voor 4 ton. Met z'n nieuwe fiets. Motniegekkurworrûh! KIK! KIK! kik k i k....

RFTS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten